Pływanie po śródlądziu jakoś nie ma wzięcia w chwili obecnej. Żeglarzom marzą się ciepłe wody. Może zakup (współudział) jachtu na Adriatyku byłby pewnym rozwiązaniem. Na wrześniowy rejs po Chorwacji zapisało się 23 osoby. Płyniemy na trzy jachty. Mając powyższe na uwadze. Chcę szanownym klubowiczom zaproponować propozycję jaką złożył mi kolega żeglarz.
Jacht klasy Gib Sea 43
Nowa Solina 27 z silnikiem 15 Hp Diesel Volvo Penta w zabudowie z drewna Irokko, bez wyrafinowanej elektroniki kosztuje brutto powyżej 200 tys. zł. Natomiast jacht Gib Sea można kupić za cenę poniżej 200 tys. zł. Kupił nie kupił potargować można, i pooglądać można. Może jakąś maszoperię zrobimy?
Koja dziobowa
Królewskie łoże dla dwóch osób i małego dziecka.
Kajuta burtowa, typowe „marynarskie” bo piętrowe miejsca do spania
Kingston zachęca do toalety (zamiast wietrzenia na pokładzie)
Kambuz i kuchenka zaspokoi najwybredniejsze nawet gusta
Messa da się zagrać bez problemów w „zechcyka” z „obierką
Królestwo każdego kapitana – czyli stolik nawigacyjny. Radio UKF, chart poltter i podobno jest radar
Dwie kabiny rufowe
Diesel grot prawie nowy bo z 2005 roku mający 1500 wypływanych motogodzin.
Kambuz w całej krasie, zadowoliłby nawet Okrasę z Pascalem
Więcej danych o jachcie
Gib Sea 43
• Rok produkcja 2001
• Miejsce cumowania Włochy
• Materiał włókno szklane
• Silnik – diesel
Konstrukcja : J&J
Rejestracja: Włochy
rodzaj kontrukcji montoypwa,
otaklowanie typu SLUP
Wymiary
LOA: 12.90 m
Szerokość 4.26 m
zanużenie: 1.45 m
Silnik
Producent: Volvo
Diesel
Moc silnika : 55 HP
Zbiorniki
Woda : (570 Litres)
Paliwo: (250 Litres)
Ilość kabin 4
Ilość łazienek z WC 2
Zarejestrowany na 10 osób
Messa
Sprzęt nawigacyjny
Autopilot – Raymarine ST60
Kompas
GPS – Raymarine 425
VHF – icom
Radar Detector
Radio
CD player
Sails
Grot z lazy jackiem
Rolfok
Koła sterowe szt. 2
Inside Equipment
Pompa zęzowa elektryczna
Pompa zęzowa ręczna
Zasilanie
Zbiornik na ciepłą wodę 40 l
Złacze do zasilania w porocie
Chłodziarka – lektryczna
Co wy na to?
Klubowy Koszałek Opałek